Oferty pracy
Specjalista ds. Obsługi Klienta (Handlowiec)
Zadania Specjalisty ds. Obsługi Klienta:
+ Telefoniczne i osobiste pozyskiwanie klientów usług prawnych, windykacyjnych i finansowych (głównie faktoring)
+ Utrzymywanie stałych, dobrych relacji z aktualnymi i pozyskanymi klientami
+ Kontrola realizacji postanowień zawieranych ugód,
+ Raportowanie wyników działań,
+ Realizacja wyznaczonych celów
+ Czynne prawo jazdy kat.B z doświadczeniem
Wymagania:
+ Dobra prezencja i postawa oraz silna osobowość
+ Zorientowanie na wynik i realizację wyznaczonych celów
+ Mile widziane doświadczenie na stanowisku handlowca poparte wynikami
+ Umiejętność nawiązywania kontaktów i utrzymania dobrych relacji klientem
+ Sumienność, cierpliwość, wytrwałośc!!!
+ Chęć do pracy i zdobywania wiedzy i nowych doświadczeń
+ Znajomość podstawowych zaganień z zakresu obrotu handlowego
Oferujemy:
+ Umowę o pracę/o dzieło/współpraca
+ Niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, samochód służbowy)
+ Wynagrodzenie stałe oraz atrakcyjny system prowizyjny adekwatny do osiąganych wyników
+ Systematyczną, ciekawą pracę w zgranym zespole
Dokument CV, koniecznie ze zdjęciem i podaniem stanowiska aplikacji, proszę przesłać na adres windykacja@2s.pl.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)"
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Dokumenty CV bez zdjęć nie bedą rozpatrywane.
W przypadku aplikacji na stanowisko windykatora, proszę o nienadsyłanie CV od osób przypadkowych, które z zawodem negocjatora/windykatora nie miały wcześniej do czynienia.