Windykacja Dobrodzień,
Odzyskiwanie należności Dobrodzień
Skup wierzytelności Dobrodzień
Regionalny Doradca Klienta:
784 82 82 20
e-mail: windykacja@2s.pl
Jakie należności odzyskujemy?
+ Windykacja należności pochodzących z podziału majątku małżonków, wspólników, udziałowców
+ Windykacja należności wynikających z niezapłaconych faktur i umów
+ Windykacja zaległości alimentacyjnych
+ Windykacja należności wynikających z kar umownych
+ Windykacja należności wynikających z zerwania umowy lub niewywiązania się z umowy
+ Odzyskiwanie spłaconych żyrowanych lub poświadczonych kredytów i pożyczek
+ Windykacja aportów, wkładów, weksli
+ Wyndykacja wszelkich innych zobowiązań i wierzytelności wynikających z umów cywilno-prawnych i obrotu handlowego
Co oferujemy i jak działamy?
+ Nasze działania windykacyjne są wyważone, ale stanowcze, by nie psuć stałych relacji z kontrahentami a zarazem podnieść szacunek i prestiż naszych klientów
+ Ustalone na wstępie współpracy wynagrodzenie pobieramy jedynie od kwot odzyskanych w procesie windykacji
+ Zazwyczaj nie pobieramy z góry żadnych opłat wstępnych, zaliczek
+ Kancelarie prawne, z którymi współpracujemy zapewniają pełną obsługę prawną powierzonych spraw na każdym etapie postępowania windykacyjnego
+ Zarówno w sprawach gospodarczych jak i cywilnych naszym celem jest szybkie uzyskanie nakazu zapłaty w postępowaniu sądowym
+ Na bieżąco współpracujemy z wybranymi kancelariami komorniczymi aby zapewnić skuteczną egzekucję wierzytelności
+ Stałym klientom zapewniamy wywiad gospodarczy i korzystniejsze warunki współpracy
Najważniejsze korzyści z naszej windykacji. Dlaczego warto windykować?
+ Często natychmiastowe należnych środków finansowych wypracowanych przez firmę, przedsiębiorstwo.
+ Zwiększenie rygoru płatności i minimalizacja opóźnień w regulowaniu przyszłych, kolejnych należności i zobowiązań. + Znaczna poprawa bieżącej kondycji i płynności finansowej osoby fizycznej lub podmiotu gospodarczego.
+ Wzrost prestiżu i szacunku do naszego klienta. Wyważone i stanowcze działania windykacyjne nie psują stałych relacji z klientami, często prowadząc do uregulowania wzajemych, pozytywnych powiązań biznesowych.